2011-04-28
 23:01:57

Första men värkligen inte den sista.

hej,första inlägget på denhär bloggen,uppe i vänstra hörnet på bloggen står en presentation om mig om vad bloggen kommer att handla om.Ska även göra några kategorier,hiss&diss,Tips&utrustning.Brava.Eftersom många av läsarna som läser denhär bloggen redan sätt alla mina hästbilder nästan eftersom dom läste min gamla blogg.Och min kamera är trasig så kommer de tyvär inte blo så supermycke bilder,ska försöka låna någon tills min systemkamera kommer den 18maj!♥kanske till och med byter hela designen.

hoppas ni kommer läsa & följa bloggen,kommentera gärna vad du tycker och omdu vill veta något.läs och njut!

 

oh justdää,headern kommer fixas inom kort.

 

puss

 

bilden är en test fast på min andra blogg.

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!